Vi.a.Vi Office Management

Home  /  Wie  

Secretariële ondersteuning vanuit Amsterdam

Vi.a.Vi Office Management ondersteunt bedrijven en organisaties door de secretariële werkzaamheden over te nemen. Bijvoorbeeld omdat het bedrijf zelf nog te klein is voor een eigen secretariaat, omdat de secretaresse van het bedrijf ziek is of er een tijdelijke piek in het werk is. Met praktische diensten en ervaren secretaresses en notulisten kan Vi.a.Vi altijd de gewenste capaciteit leveren.

Ad hoc professionele managementondersteuning

Pauline Veltman en Anneriek Verhoef zijn de eigenaren van Vi.a.Vi. Met ieder veel ervaring in de secretariële sector zagen ze de behoefte bij ondernemers aan ad hoc professionele managementondersteuning. Om daarin te voorzien werd in 1992 Vi.a.Vi opgericht. Een bedrijf dat vanaf het begin in Amsterdam gevestigd is en nu gehuisvest is in het bedrijfsverzamelgebouw Kaap Noord.

Compleet aanbod

Terwijl Vi.a.Vi voor andere bedrijven secretariële werkzaamheden uitvoerde, kwam steeds vaker de vraag om ook secretaresses te leveren voor korte of langere opdrachten. Daarom is in 2000 Invio Office Professionals opgericht; een detacheringsbureau voor administratief en secretarieel personeel. Later werd een gerenommeerd verslagbureau overgenomen, een bureau dat notuleert voor ondernemers en lokale, provinciale én landelijke overheidsorganen. Vi.a.Vi kan met dit complete en aanvullende dienstenpakket grote én kleine organisaties altijd van dienst zijn bij elke officeklus. 

Voor backoffice, officemanagement én secretariële diensten

Wilt u meer weten over ons aanbod van secretariële diensten, ondersteuning voor de backoffice en officemanagement? Neem dan contact met ons op!