Organisatie van bijeenkomsten

Home  /  Wat   /  Organisatie van bijeenkomsten  

Laat het regelen!

De organisatie van een bijeenkomst is niet even geregeld. Het vinden van een locatie, iedereen informeren, aanmeldingen registreren, de catering regelen en nog meer. Maar met een goed geregelde bijeenkomst geeft u wel uw visitekaartje af. Laat u het ons regelen, dan lukt dit allemaal zonder dat het u tijd kost!

Elke bijeenkomst

Wat voor soort bijeenkomst u ook gepland heeft, wij organiseren het voor u. Van een workshop, een algemene ledenvergadering tot een OR-vergadering of jubileum. U kunt het met een gerust hart aan ons overlaten.

Wij regelen uw bijeenkomst van begin tot eind

Met uw adressenbestand en uw wensen gaan wij voor u aan het werk. Wij versturen de uitnodigingen, registreren de inschrijvingen, houden de betalingen bij en verzorgen de bevestigingen. En moeten er ook andere zaken geregeld worden, dan doen wij dat ook voor u. Van het verzorgen van een persbericht, de aankleding van de locatie, het geluid, de presentielijst, de catering, de relatiegeschenken tot wat u verder nog voor wensen heeft. Met onze ervaring zorgen wij dat uw bijeenkomst vlekkeloos verloopt en het juiste effect bereikt.

Een overzicht van de bedrijven en organisaties waarvoor wij in de afgelopen jaren bijeenkomsten mochten organiseren, vindt u bij Referenties.

Geef uw bijeenkomst uit handen

Wilt u ook de organisatie van uw bijeenkomst uit handen geven? Neem dan contact met ons op.